مصاحبه آرشیو خبر ها
قرعه ای مناسب به اسم پورتو

قرعه ای مناسب به اسم پورتو

کلودیو مارکیزیو ستاره ی ارزشمند تیم یوونتوس در اولین مصاحبه ی رسمی خود در سال 2017 میلادی قدرت تیم رم در رقابت های سری آ ایتالیا و قرعه ی خوشحال کننده در لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

 

او در ابتدا گفت:

 

ما امسال بر خلاف رقابت های سال گذشته، نمایش خوبی داشتیم و بازی ها را با قدرت آغاز کردیم. الیته ما مسابقاتی مهم مقابل میلانی ها و جنوا واگذار کردیم.

 

کلودیو در ادامه گفت:

 

تیم رم در طی سال های اخیر به خوبی خود را نشان داده و هدف آنها کسب اسکودتو می باشد. البته ناپولی هم تیمی خوب دارد که می تواند نمایش های خوبی در ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

 

بازی مقابل بولونا:

 

ما در ورزشگاه خانگی خود و با حمایت هواداران به میدان خواهیم رفت و نباید فراموش کنیم که مسابقه ای سخت در انتظار ماست. ما باید به خوبی تلاش کنیم تا به هواداران خود هدیه بدهیم.

 

او افزود:

 

همواره بازی های بعد از تعطیلات سخت می باشد و تیم هایی که تحت هدایت دونادونی بوده اند، همواره برای ما مشکل ساز شده اند و نباید فراموش کنیم که آخرین تساوی ما در مقابل همین تیم می باشد.

 

لیگ قهرمانان اروپا موضوع بعدی است که مارکیزیو به آن می پردازد:

 

از قرعه ای که در لیگ قهرمانان با آن برخورد کردیم، خوشنود هستیم زیرا ما می توانستیم به تیم های قوی تری برخورد کنیم اما نباید فراموش کنیم آنها یکی از تیم های مهم در اروپا هستند.

 

او افزود:

 

ما می دانیم که بازی برابر پورتو اصلا آسان نیست و البته تمام تیم هایی که در این مرحله هستند از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. البته این موضوع که بازی رفت در زمین حریف برگزار می شود و بازی برگشت در خانه، خوشنود کننده است. البته در حال حاضر باید به مسابقات سری آ فکر کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: